آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

ESET NOD32 Offline Update 6250 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. سایت دانلود رایگان , در بخش آنتی ویروس رایگان یکی از فعالترین بخش های سایت freedownload , به صورت مداوم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس ها را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6250 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6250 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ چهارشنبه 8 تیر 1390 ( 29 June ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6250 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

روش بروز رسانی NOD32 و Smart Security به صورت آفلاین

  • 1- فولدر FDL ESET Offline Update را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.
  • 2- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
  • 3- به قسمت Update‌ بروید.
  • 4- بر روی Edit کلیک کنید.
  • 5- مسیر فایلهای Update مانند C:\FDL ESET Offline Update را وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
  • 6- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.
  • 7- برنامه بدون مشکل به روز می شود.

دانلوددانلود رایگان NOD32 Offline Update (حجم : 40.02 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

دانلود آنتی ویروس جدید

یک آنتی ویروس جدید  و قدرتمند

نسخه جدید و محبوب و نهایی از آنتی ویروس و اینترنت سیکوریتی محبوب اواست.نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای  وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.

از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin  می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید. دیتابیس آنتی ویروس نیز با استفاده از فناوری iAVS دوبار در هفته بروزرسانی می شود.

 

avast نسخه رایگان و نهایی آنتی ویروس قدرتمند Avast Free Antivirus 5.0.418 Final

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Avast Free Antivirus 5.0.418 Final :
- محافظت دربرابر انواع ویروس ها،‌ کرمها، تروجانها و روت کیت ها
- استفاده از محیط کاربری بسیار ساده برای کاربران مبتدی
- محیط کاربری پیشرفته برای کاربران حرفه ای
- آنتی ویروس داخلی
- محافظ وب
- آنتی روت کیت داخلی
- بروزرسانی های رایگان
- محافظت از نرم افزار دربرابر غیر فعال شدن توسط برخی ویروسها
- سازگاری کامل با سیستم
- پشتیبانی از ویندوزهای ۶۴ بیتی و ویندوز ویستا و ۷
- سازگاری با زبان های مختلف
- محافظ شبکه
- محافظ P2P  و  IM
- اجرای اسکنر بصورت خط فرمان

 

password نسخه رایگان و نهایی آنتی ویروس قدرتمند Avast Free Antivirus 5.0.418 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه رایگان و نهایی آنتی ویروس قدرتمند Avast Free Antivirus 5.0.418 Finalلینک دانلود – 39.8 مگابایت | لینک کمکی

Avira AntiVir Personal 10.0.0.561 - آنتی ویروس آویرا نسخه رایگان

ستفاده از کامپیوترهای رومیزی در شبکه، امری اجتناب ناپذیر است. این کامپیوترها در معرض تهدیدات امنیتی از طریق اینترنت، ایمیل، دیسکهای USB و ... بوده و در بسیاری از موارد که ویروسها در شبکه قابل پخش هستند، به صورت مضاعف در معرض خطر قرار می گیرند. همچنین کامپیوترهای شبکه، در معرض خطر هکرها بوده و ممکن است اطلاعاتی از آن به سرقت برود و یا اینکه باعث خرابی اطلاعات شوند.

Avira AntiVir® Professional آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و... محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.

آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد. امیدواریم از دانلود رایگان آنتی ویروس Avira لذت ببرید.

Avira AntiVir Personal 10.0.0.561 - آنتی ویروس آویرا نسخه رایگان

خصوصیات نرم افزار Avira AntiVir Personal 10.0.0.561

  • محافظت کامل در برابر هرگونه ویروس و بدافزار
  • قابل اعتماد، تکنولوژی قدرتمند AntiVir بهمراه دریافت جوایز متعدد در زمینه کارایی در شناخت ویروس ها
  • پاسخگویی بسیار سریع به خطرات جدید، این امر در همکاری با شرکت های تحقیقاتی در زمینه بدافزار ها صورت پذیرفته
  • پیشرو در شناسایی و نابودی ویروس ها و بد افزار ها، به کمک موتور جستجوی جدید (سریعتر و امن تر از گذشته)
  • محافظت و شناسایی RootKitها و نابودی بدافزارهایی که ناخواسته بر روی سیستم شما نصب شده اند. (مخصوص نسخه هاس 32 بیتی)
  • تکنولوژی AHeAD برای شناسایی و دفع خطر حمله مهاجمانی که به سرعت تغییر می کنند.
  • مانیتورینگ Real-Time برای دسترسی به تمامی فایل ها به کمک on-access scanner (همچنین بررسی فایل های فشرده.) در کنار on-demand scanner بمنظور جستجو های دستی و زمانبندی شده.
  • WebGuard برای بررسی ترافیک بر پایه HTTP بمنظور شناسایی ویروس ها و بدافزارها. همراه با شناسایی و بلوکه کردن خودکار فیشینگ و بدافزارها
  • MailGuard بررسی ایمیل های ارسالی و دریافتی در ویندوز (POP3 و SMTP) توسط Email scanner بهرماه بررسی الحاقات بهمراه ایمیل ها توسط AntiBot.
  • شناسایی فایل های فشرده توسط توابع بازگشتی تا چند لایه برای بررسی فایل های فشرده و پکیج های اجرایی
  • قرنطینه فایل های آلوده و ایزوله کردن فایل های آلوده و مشکوک در ویندوز
  • زمانبندی و مدیریت خودکار فعالیت ها
  • بسته های بروز رسانی بسیار سبک برای اینترنت های با پهنای باند کم با آپدیت های روزانه در شبکه و اینترنت.
  • برنامه زمانبند برای انجام فعالیت های خودکار
  • امکان ارائه گزارش ها و پیام های مقایسه ای
  • مدیریت بر روی شبکه بوسیله Avira Security Management Center - SMC
  • طراحی قوی واسط کاربری بطوری که تمامی اعمال از جمله بروز رسانی و جستجو براحتی قابل انجام است.
  • امکان ایجاد پروفایل های مختلف مدیریتی با دسترسی های متفاوت.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار Avira AntiVir Personal 10 (حجم : 40.99 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

تیادل لینک

پیج رنک ما 3 است هر کسی مایل هست تبادل لینک کنه خبر بده

عکسهای کنسرت محسن یگانه

 

 بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر  1387
تصاویر مربوط به اجرای "محسن یگانه" خواننده موسیقی پاپ در تالار بزرگ کشور

 

ادامه مطلب ...

ماهواره ای ایرانی بر فراز ایران


"در شب ولادت باسعادت حضرت علی (ع) متخصصان افتخار آفرین سازمان هوافضای جمهوری اسلامی ایران موفق شدند با پرتاب موفقیت آمیز ماهواره «رصد» به فضا آن را در مدار زمین قرار دهند."
ماهواره ای ایرانی بر فراز ایران

خبر کوتاه و در عین حال مهم بود. این که ایران باز هم توانست ماهواره ای را در مدار زمین قرار دهد موجب شد خبر فوق به تیتر یک رسانه های جهان تبدیل شود.

خبرگزاری رویترز خبر مربوط به این پرتاب را این گونه آغاز کرد: " ایران با موفقیت دومین ماهواره ساخت خود را به مدار پرتاب کرد." این خبرگزاری بعد از تشریح مختصر جزییات ماهواره رصد سراغ یک موضوع تکراری و نخ نما شده رفت:"ایالات متحده و متحدان آن نگران تولید بمب های اتمی توسط ایران هستند و آزمایشات این چنینی ایران می تواند مقدمه ای برای تولید موشک هایی با توان بالا برای حمل کلاهک های هسته ای باشد."

خبرگزاری تلگراف نیز مانند سایر هم دسته های خودش ضمن تشریح چگونگی فعالیت ماهواره رصد خبر خود را این گونه عنوان کرد: " ایران دومین ماهواره خود را در مدار زمین قرار داد و باعث تشدید نگرانی ها نسبت به برنامه های هسته ای اش در آمریکا گشت."

نگرانی و ترس دشمنان ایران اسلامی از موفقیت های دانشمندان میهنمان، خود نشان دهنده میزان پیشرفت برنامه های فضایی از پیش تعیین شده در کشور است. بومی سازی دانش و فن آوری طراحی و آزمایش ماهواره ، بومی سازی فناوری سنجش از دور و تصویربرداری از زمین بوسیله ماهواره ، توسعه فناوری های جدید شامل تولید توان در محیط مداری ، تعیین و کنترل وضعیت ترکیبی فعال و غیر فعال ، ساخت پانل ها و حسگرهای خورشیدی و ساخت بوم گرادیان جاذبه که همگی برای نخستین بار در کشور انجام می شود از دستاوردهای طراحی و اجرای این پروژه مهم است.

ماهواره ای ایرانی بر فراز ایران

اگرچه  رصد1 نسبت به امید پیشرفته تر است ولی نباید توقع داشته باشیم که این ماهواره 15 کیلوگرمی کاری خارق العاده برای ما انجام دهد! رصد1 تازه شروعی برای فعالیت های فضایی بلند مدت ایران جهت ارسال انسان به فضا است. اگر اهداف تعیین شده برای این ماموریت فضایی تحقق یابد ایران یک قدم به هدف گذاری های فضایی خود در افق 1404 نزدیکتر می شود.

توسعه زیرساخت های کارگاهی و آزمایشگاهی برای ساخت و مونتاژ و انجام آزمایش های عملکردی و محیطی برای ماهواره های کوچک ، ایجاد بستر های نرم افزاری و توسعه نیروی انسانی برای طراحی ، ساخت و تست ماهواره و بومی سازی شبکه ایستگاه های زمینی و کنترل ، ارسال و دریافت تصویر از دیگر دستاوردهای این طرح است که رسیدن به اهداف بلند مدت را میسر می سازد.

رصد 1 اگرچه ماهواره کوچکی محسوب می شود اما گویا تمام خصوصیات یک ماهواره بزرگ را دارد و از قابلیت تصویربرداری نیز برخوردار است. سردار احمد وحیدی وزیر دفاع ویژگی های این ماهواره را این چنین توصیف می کند:

ماهواره ای ایرانی بر فراز ایران

"سازمان هوافضای وزارت دفاع در کنار دانشگاه مالک اشتر این وزارتخانه ماهواره را ساخت و با حمایت‌های همه جانبه سازمان فضایی کشور که متولی مسائل فضایی کشور است، توانست به این موفقیت بزرگ دست پیدا کند. فرستنده و گیرنده‌های لازم در برد این ماهواره پیش‌بینی شده، دارای رنجینگ فرستنده و کنترل دما بوده و قابلیت کنترل موقعیت خود در موقعیت اکتیو و پسیو را دارند. یعنی ماهواره رصد می‌تواند هم با گرادیان‌بوم جاذبه به شکل پسیو خود را کنترل کند و هم با چرخشگر مغناطیسی می‌تواند موقعیت خود را تثبیت کند. وجود پانل های خورشیدی به ماهواره رصد این ویژگی را داده تا بتواند توان خود را از خورشید بگیرد."

ماهواره ای ایرانی بر فراز ایران

ماهواره امید در واقع اولین قطعه پازل فضایی ایران محسوب می شد و اساسا در آن مرحله دانشمندان ایرانی توان خود را به اثبات رساندند؛ یعنی ما توانستیم توسط یک ماهواره بر، یک محموله ماهواره ای را در مدار زمین مستقر کنیم. حال نوبت رصد 1 است تا به مهمترین هدف خود یعنی تصویر برداری و ارسال تصاویر به پایگاه های گیرنده این تصاویر در ایستگاه های زمینی دست یابد. با تصاویری که از ماهواره رصد دریافت می شود می توان در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، نقشه برداری، هواشناسی، مدیریت بلایای طبیعی، مراقبت از جنگل ها و مراتع کشور و بسیاری موارد دیگر خدمات مختلفی ارایه شود. بعد از رصد 1 نوبت به پرتاپ «کاوشگر پنج» در مرداد ماه سال جاری تا ارتفاع زیر مدار 120 کیلومتر خواهد رسید.

ماهواره رصد در هر 90دقیقه یک بار اقدام به دور زدن مدار کره زمین می کند که شما می توانید وضعیت آن را به طور زنده از اینجا ( http://www.n2yo.com/?s=37675 ) مشاهده کنید.

 

زمین در هر 24 ساعت یکبار به دور محور خودش می‌گردد؟

باور غلط :

زمین در هر 24 ساعت یکبار به دور محور خودش می‌گردد.

زمین به دور محورش، در خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت می چرخد و هر دوران کامل آن یک روز نجومی طول می کشد که مدت آن 23 ساعت و 56 دقیقه و 4 ثانیه است، بر خلاف تصور عامه مردم که آن را 24 ساعت می پندارند. روز نجومی کوتاه تر از روز معمولی است، که آن را «روز متوسط خورشیدی» می نامند. کشندها خیلی به تدریج چرخش زمین به دور محورش را کند می کنند و بر طول شبانه روز می افزایند. 200 میلیون سال دیگر، شبانه روز 25 ساعت خواهد شد.

زمین در هر 24 ساعت یکبار به دور محور خودش می‌گردد؟

آزمایش های زیادی دال بر آن اند که زمین حول محورش می چرخد. از قاطع ترین آن ها آزمایشی است که فوکو فیزیکدان فرانسوی در 1851 طرح کرد. در این آزمایش، دوران زمین به طور مستقیم مشاهده می شود.

تنها وسیله لازم برای این آزمایش یک آونگ است که از گلوله ای سربی و تکه سیمی برای آویختن تشکیل شده است. برای اندازه گیری دقیق باید :

 

1ـ سیم بلند باشد.

2ـ گلوله سربی، سنگین باشد.

3ـ آونگ از نقطه ای ثابت و محکم آویخته شده باشد.

 

بنا بر نظریه ای که آزمایش بر آن مبتنی است، آونگی که به آزادی نوسان می کند، صفحه نوسانش را حفظ می کند. یعنی اگر آونگ نوسان را در امتداد شمال ـ جنوب آغاز کند همچنان در آن امتداد نوسان خواهد کرد تا مقاومت هوا یا اصطکاک آن را حال سکون در آورد.

زمین در هر 24 ساعت یکبار به دور محور خودش می‌گردد؟

طرز کار این آزمایش چنین است :

1ـ آونگ را به نوسان در آورید.

2ـ بر روی زمین با رسم خطی مسیر گلوله آونگ را مشخص کنید.

3ـ یک ساعت بعد نگاه کنید، این خط به اندازه 15 درجه در خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت نسبت به صفحه ای که آونگ در آن نوسان می کند، چرخیده است.

4ـ مشاهده می کنید که در یک روز نجومی، این خط یک دور کامل را در خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت پیموده است.

نخستین بار این آزمایش با سیمی 60 متری در پانته ئون پاریس انجام شد. آزمایش در عرض جغرافیایی پاریس اندکی پیچیده تراست. ولی از نتیجه آن یعنی چرخش زمین به دور محورش، گریزی نیست.

زمین در هر 24 ساعت یکبار به دور محور خودش می‌گردد؟

چند اثر مستقیماً معلول چرخش زمین اند:

توالی روز و شب. هر نقطه از زمین متناوباً رو به خورشید (روز) می کند یا پشت به آن (شب) می دارد.

صلب بودن محور. محور زمین زاویه میل خود را با صفحه مدارش حفظ می کند و پیوسته رو به سوی ستاره قطبی است. از این لحاظ زمین چرخان شباهت بسیار به یک ژیروسکوپ چرخان دارد. محور زمین نیز مانند محور ژیروسکوپ دارای حرکت تقدیمی است.

3ـ به هر جسمی بر روی زمین یک نیروی گریز از مرکز وارد می آید که در استوا بیش ترین مقدار را دارد و در قطب صفر است. در نتیجه وزن اجسام در قطب بیشتر است تا در استوا (این اختلاف ورزن بسیار کوچک است و بیشتر از لحاظ علمی مورد توجه است.)

پخ بودن زمین در قطب ها احتمالاً معلول این چرخش در زمانی بوده است که سطح زمین هنوز حالتی مایع یا شکل پذیر داشته است.

زمین علاوه بر چرخش به دور محورش حرکتی دیگر به دور خورشید دارد. زمین هر سال در سفری 1000 میلیون کیلومتری با سرعتی بیش از 100000 کیلومتر در ساعت یک بار به دور خورشید می گردد. این سفر کمی بیش از 365 روز طول می کشد و تقویم ما بر مبنای آن است. با حرکت زمین در مدارش به نظر می رسد که خورشید نسبت به ستارگان زمینه، جا به جا می شود.


مرکز یادگیری سایت تبیان - تهیه کننده : علیرضا سرمدی

تنظیم: نوربخش

12 توصیه برای داشتن حال خوب


هرگاه واژه ای امیدوارکننده به دیگران اهدا کنید نه تنها احساس بهتری خواهید داشت بلکه شخصیت مثبت خود را نیز قوام بیشتری خواهید بخشید. به جنبه معنوی زندگیتان توجه کنید. آرام باشید. ساکت نشستن را تمرین کنید. به ندای درونتان گوش کنید. به چیزهایی بیندیشید که صلح، زیبایی و آرامش را به زندگیتان به ارمغان بیاورند. برای یافتن مسیر معنوی خاص خودتان تلاش کنید.
12 توصیه برای داشتن حال خوب

1- یاد بگیرید که احساساتتان را تخلیه کنید.

هرگز احساساتتان را سرکوب نکنید و به درون نریزید. اندوه های خود را با آدمی قابل اطمینان مطرح کنید. به خاطر داشته باشید که احساساتی که بیان شده اند دیگر به همان اندازه گذشته ناخوشایند نیستند.

2- از مقایسه خود با دیگران و تحسین ارزش های آنها و تحقیر آنچه خود دارید بپرهیزید.

3- با چند نفر که بتوانید روی حمایت عاطفی آنها حساب کنید، گروه کوچکی تشکیل دهیدو میان خود هم فکری و توافق ایجاد کنید. هر گاه از شما خواسته شد، کمک های مشورتی خود را به دیگران ارایه کنید نخستین گام برای این کار آن است که بدون قطع صحبت دیگران، به دقت به آنها گوش دهید.

4- زمانی را برای بازی در نظر بگیرید

به خاطر داشته باشید که بازی فعالیتی است  که صرفاً به خاطر حس خوبی  که به شما می دهد به آن می پردازید.به خودتان یادآوری کنید که استحقاق صرف وقت برای بازی و تفریح را دارید.

5- لبخند را فراموش نکنید به خصوص به خودتان

به نکات مثبت دنیای اطرافتان نگاه کنید. راحت باشید و گاهی کارهای "غیر عاقلانه" و کاملاً غیر منتظره انجام دهید.

6- آرام باشید

 شما می توانید به وسیله کتاب های مختلف، نوار، برنامه ها و کلاس ها و ابزار دیگر آرامش یافتن را بیاموزید. آرامش توان ذهنیتان را بهبود می بخشد. به سلامت جسمیتان کمک می کند و احساسات خوشایند را جایگزین اضطراب و تنش های درونی تان می کند.

7- از حق انسانی خود دفاع کنید

اجازه ندهید دیگران تحقیرتان کنند وقتی آدم ها چنین می کنند معنی اش این است که از شما انتظار بی نقص بودن دارند و اگر شما آنها را سرجایشان بنشانید ممکن است دلخور هم شوند ولی مدنظر داشته باشید که با احترام همواره از حق خود دفاع کنید و هرگز آن را نادیده نگیرید.

8- نه گفتن را بیاموزید

هرچه پاسخ منفی شما به انتظارها و درخواست های نامعقول دیگران برایتان آسان تر شود، احساس عزت نفستان افزایش خواهد یافت. زمانی هم که تقاضای معقول پاسخ مثبت می دهید هم در مورد خودتان و هم در مورد طرف مقابل احساس بهتری خواهید داشت.

9- اگر در محیط کار، جای شایسته ای ندارید، شغلتان را تغییر دهید.

 اما ابتدا خوب بیندیشید که آیا واقعاً این کار شماست که آزارنده است یا نگاه مردم نسبت به آن، باعث ایجاد حس حقارت در شما شده است. به جای جنبه های آزاردهنده به چیزهای خوبی که در شغلتان هست هم فکر کنید. به خاطر داشته باشید هر شغلی ممکن است دارای جنبه های نه چندان مطلوب باشد و شما باید در این رابطه کاملاً منطقی عمل کنید.

10- به عضلاتتان ورزش دهید.

 به پیاده روی بروید. دوچرخه سواری کنید، اتو مبیلتان را به جای جلوی در خانه، کمی دورتر متوقف کنید. برای تمرین و ورزش حتماً لازم نیست لباس های رنگارنگ تنتان کنید یا عضو یک باشگاه ورزشی شوید. بلکه پیاده روی و ورزش های کم هزینه و بدون هزینه هم وجود دارد که با کمی پیگیری می توانید آنها را کشف کنید.

12 توصیه برای داشتن حال خوب

11- تمرین کنید که مثبت و امید دهنده باشید.

هرگاه واژه ای امیدوارکننده به دیگران اهدا کنید نه تنها احساس بهتری خواهید داشت بلکه شخصیت مثبت خود را نیز قوام بیشتری خواهید بخشید.

12- به جنبه معنوی زندگیتان توجه کنید. آرام باشید.

 ساکت نشستن را تمرین کنید. به ندای درونتان گوش کنید. به چیزهایی بیندیشید که صلح، زیبایی و آرامش را به زندگیتان به ارمغان بیاورند. برای یافتن مسیر معنوی خاص خودتان تلاش کنید.

 

چه سریالهایی ماه رمضان روی آنتن می‌روند؟

رمضان

تدارک 4 شبکه برای یک ماه

 

سریالهای مناسبتی حالا به یکی از بخشهای آئینهای ما تبدیل شده‌اند، از عید نوروز گرفته تا ماه رمضان. امسال هم شبکه‌های مختلف سیما می‌کوشند برای ایام ماه مبارک رمضان، سریالهای مناسب این ماه را تولید و روانه آنتن کنند.

برخی از شبکه‌ها زودتر آستین بالا زده‌اند و حالا تولیداتشان در نیمه راه است و برخی هم (مثل شبکه دو) در عین تولید یک سریال، روی سریال ذخیرهای حساب کرده‌اند که پارسال به پخش نرسیده است.

از بین 4 شبکه‌ی یک، دو، سه و شبکه تهران که برای این ایام در تکاپوی تولید سریال هستند، دو شبکه یک و دو هر کدام دو مجموعه تلویزیونی را برای این ایام آماده کرده‌اند. شبکه یک سیما، روی رضا میرکریمی و بهرام بهرامیان (به عنوان کارگردان) حساب کرده است.

داستان سریالهای ماه رمضان شبکه دو اما کمی فرق می‌کند. این شبکه که سریال «سی‌امین روز» را آماده دارد، امسال هم تولید سریال «چمدان» را بدون سرو صدا کلید زده است. سریال «سی‌امین روز» قرار بود سال گذشته در این ایام پخش شود، اما این اتفاق رخ نداد و سریال یادشده در لیست ذخیره سریالهای امسال قرار گرفت.

شبکه سه و شبکه تهران اما هرکدام در حال آماده‌سازی یک سریال هستند.

نکته جالب توجه در این بین حضور چهره‌های مختلف در مقابل دوربین است، از بازیگران پیش کسوتی مثل رضا کیانیان و فرامرز قریبان و مسعود رایگان گرفته تا چهره‌های جوانی چون خاطره اسدی و مهرداد صدیقیان.

در پشت دوربین اما از این خبرها نیست، نه کارگردانان شناخته شده سینما در پشت دوربین حضور دارند و نه چهره‌هایی مثل رضا عطاران که در این زمینه تجربه‌های موفقی داشته‌اند.

حالا باید منتظر ماند و دید که بالاخره چه سریالهایی روانه آنتن می‌شوند و کدام یک بیش ار بقیه توجه مردم را جلب می‌کنند؟

سریالهای شبکه‌های مختلف برای ماه مبارک رمضان

شبکه سریال                        

کارگردان              

بازیگران

1

راه ‌طولانی خانه رضا کریمی رضا کیانیان، افسانه بایگان، شهرزادکمال‌زاده، خاطره حاتمی، مهروزناصرشریف، پرویز پورحسینی، صادق هاتفی، پیام دهکردی،مریم کاویانی، امیدروحانی، خسرو امیرصادقی و بیژن بنفشه‌خواه

1

اگر فردا بیاید بهرام بهرامیان مسعود رایگان، مهرداد صدیقیان، خاطره اسدی، فریبا کوثری، علی سلیمانی، داریوش کاردان، هدی زین‌العابدین و شبنم مقدمی

2

سی امین روز جواد افشار هومن سیدی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، رزیتا غفاری، آزاده صمدی، مهران رجبی، میرطاهر مظلومی، بهرام ابراهیمی، صفا آقاجانی، کوروش سلیمانی، فرشته سرابندی، الناز حبیبی، افشین سنگ چاپ، رضا آحادی، شیرین نصرتی، عزیز هنرآموز، سپیده عنایتی، حمید مرادی، انوشیروان ارجمند، اتابک نادری و پژمان بازغی

2

چمدان خسرو ملکان

3

 پنج کیلومتر تا بهشت علیرضا افخمی داریوش فرهنگ، شهرام قائدی، رضا توکلی، مهدی سلوکی، شهنام شهابی، پردیس افکاری، شبنم قلی‌خانی و نفیسه روشن

تهران

تکیه بر باد محمود معظمی فرامرز قریبیان، مهدی فخیم‌زاده، افسانه پاکرو، شهرام عبدلی، بهزاد خداویسی، شراره دولت‌آبادی، گلاره عباسی، نگین معتضدی، محمد مهدوی