آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

avast! 4.8.1282 Professional Edition راهکار حرفه ای برای امنیت

ت


  منبع: www.p30download.com


avast! Antivirus Professional Edition، مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. !avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد. avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار avast! 4.8.1282 Professional Edition:
-  دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها و ...


- دارای محیطی ساده، شروع سریع جسجوی موردی (جستجوی قسمت های مشخص شده توسط کاربر)، تغییر سریع و راحت تنظیمات و ...
- ویژگی Resident protection. این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های آنتی ویروس های امروزی می باشد و برای از بین بردن ویروس ها قبل از فعالیت و آلوده کردن سیستم (مانند ویروس های مقیم در حافظه) کاربرد دارد
- محافظت از Email ها. این آنتی ویروس دارای دو ماژول مستقل برای محافظت از Email ها می باشد!
  1- جستجو کننده ای جامع که بر روی پروتکل های SMTP/POP3/IMAP4 کار می کند و قابلیت محافظت از تمام ایمیل کلاینت هایی را دارد که از این پروتکل ها استفاده می کنند
  2- پلاگینی برای محافظت از Microsoft Outlook
- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و ... جدید و ناشناخته
- دارای Script Blocker برای محافظت و بلوکه کردن اسکریپت های آلوده ای که در کامپیوتر و یا مرورگر ها اجرا می شوند.
- قابلیت آپدیت خودکار و همیگشی آنتی ویروس
- دارای Virus Chest برای جداسازی ویروس ها از سیستم عامل ویندوز و قرنطینه آنها در محیطی امن و جلوگیری از فعالیت مجدد آن ها
- یکپارچگی و هماهنگی کامل با سیستم عامل به گونه ای که در محیط ویندوز با راست کلیک بر روی هر فایل یا پوشه ای می توانید آنها را اسکن کنید
- جستجو به وسیله خط فرمان با قابلیت های پیشرفته و مناسب برای کاربران حرفه ای
- و ...


قیمت: 39.95 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 27.9 مگابایت | لینک کمکی
سایت سازنده لینک منبع
نظرات 7 + ارسال نظر
iman پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.antivirus4u.blogsky.com/

سلام چه وبلاگ خوبی داری اگه دوست داری با من تبادل لینک کنی من رو با نام زیر لینک کن بعدش به من خبر بده تا لینکت کنم دوست عزیز

--آنتی ویروس--

iman پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.antivirus4u.blogsky.com

سلام دوست من - من اهل وبگردی نیستم اما اتفاقی به وبلاگ شما رسیدم از پیوند یکی از وبلاگ ها - و اگه راسشو بخواین وبلاگ شما نمیگم بهترینه اما واقعا عالیه - مخصوصا این مطلب و مطلب سومی از بالا - خیلی خوب بود - میشه خواهشی از شما بکنم که وبلاگ ناچیز منو کنار وبلاگ خوبتون پیوند کنید باعث افتخار بنده هست - یه خواهشی هم دارم به نوشتنتون ادامه بدید بازم میام - راستی منو با نام ## آنتی ویروس## پیوند کنید منتظر خبرتون هستم یادتون نره

حسین پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.looloo.blogsky.com/

سلام خسته نباشید وب خوبی داری من شما رو لینک کردم شما هم اگه دوستاری لینک کن.موفق باشی

عنوان:جوک ـ س م س ـ آموزش ـ ترفند
لینک: http://www.looloo.blogsky.com

محمد پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ http://mohammadz71.persianblog.ir/

سلام رفیق
لینکت کردم اگه خواستی منو با عنوان (رفیق روزهای تنهاییم) لینک کن.موفق باشید

محمود پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.mohandes-m.persianblog.ir


لینکیدمت توهم تا نهایت1روزدیگه منو لینک کن وگرنه شرمندت میشم بازارچه دانلود

سایه پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.khateratmablogsky.com

سلام
زیادازاین چیزاسردرنمیارم ولی میدونم هرچی هست خوبه
آخه جون سیستم منم همینا نجات دادن
مرسی که به وبم سرزدین
شماباافتخار لینک شدین اگه خواستین منوبااسم سکوت بلینکین
ممنون موفق باشین
منتظرحظورگرمتون هستم

مهران جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://musicchi.blogsky.com/

سلام
من لینکت کردم
تو هم منو با عنوان خنده بازار لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد