آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

دانلود آنتی ویروس قدرتمند Panda Antivirus Pro 2011 10.00.00


Panda_Antivirus_Pro_2011_www.mihandownload.com.jpg
در دنیای مجازی دیگر لزوم استفاده از یک آنتی ویروس قابل اطمینان برکسی پوشیده نیست. اما اینکه شما به کدام آنتی ویروس اطمینان می کنید تا امنیت اطلاعات شما را تأمین کند مسئله ای است که باید در مورد آن به تجربه دیگران و اطلاعات و آمار موجود مراجعه کرد تا با یک انتخاب درست امنیت اطلاعات را به بالاترین حد ممکن نزدیک نمود. امروز با یکی از گزینه های مناسب پیش رو در این زمینه یعنی Panda Antivirus درخدمت شما هستیم که قطعأ معرف حضور همگان هست. این آنتی ویروس از سابقه بسیار خوبی برخوردار است و در تأمین امنیت کاربران خود نتایج مثبتی را ارائه کرده است. Panda Antivirus می تواند به خوبی امنیت شما را در برابر انواع تهدیدات مانند ویروس هایی که از راه های مختلف به رایانه شما نفوذ می کنند ، فایل ها و نرم افزارهای جاسوسی و انواع حملات هکرها تأمین کند. همچنین این آنتی ویروس عملکرد بسیار خوبی در برابر سایت های کلاهبردار و فریبنده نشان داده است و شما را از این بابت نیز آسوده خاطر خواهد کرد. آخرین ورژن این آنتی ویروس را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب ...

دانلود فعال ساز آنتی ویروس بیت دیفندر تا سال 2045 BitDefender 20


BitDefender_2011_Patch_v3.1_www.MihanDownload.com.jpgدر حدود چند ماه قبل نسخه 2011 از محصولات امنیتی شرکت BitDefender شامل Antivirus ، Internet Security و Total Securit در سایت قرار گرفت. تا آن زمان فعال ساز معتبری برای فعال کردن این نرم افزارها منتشر نشده بود و قرار شد به محض انتشار یک فعال ساز معتبر، آنرا در سایت قرار دهیم. در پست امروز وب سایت میهن دانلود جدید ترین فعال ساز محصولات امنیتی شرکت بیت دیفندر را برایتان آماده کرده ایم که میتواند مدت اعتبار نرم افزارهای امنیتی این شرکت را تا سال 2045 ارتقا دهد و دیگر شما با مشکل غیر فعال شدن نرم افزارتان پس از مدت اعتبار 30 روزه مواجه نخواهید بود.
جهت دانلود و راهنمای استفاده از فعال ساز به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ادامه مطلب ...

 

 

ساعت

بدون عقربه (جدید)  

 

یک ساعت فوق العاده شیک و جدید

برای شما که می خواهید به روز باشید

راز شیک پوش شدن  اینجاست

ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان

دستان شما در اختیار جذابیت ...

 

فوق العاده شیک و زیبا

برای پسر ها و دختر خانم ها ی خوش سلیقه

یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران  امروزی

 

دستان شما در اختیار جذابیت ...

تقدیم به خانم ها ی مشکل پسند

قابل ست کردن با لباس های اسپرت

مکمل زیبایی و جذابیت شما

 

 

همه جذابیت شما به ساعت شماست ....

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید.....

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید

شارژر موبایل با باتری قلمی

 

 

دیگر نگران شارژ گوشی موبایل خود نباشید !!

 با خیال راحت با تلفن همراه خود صحبت کنید و نگران تمام شدن باطری نباشید

 

 

قیمت مناسب - کالای مرغوب

قیمت مناسب نشانه انصاف فروشنده است نه اصلی نبودن کالا

 

 

شارژ موبایل فقط با یک عدد باطری قلمی


دیگر نگران پیغام LOW BATTERY از گوشی خود نباشید.

جنس شماره یکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ !!!

شارژر همراه دستگاهی است به طول 7 سانتیمتر و فوق العاده سبک که می توانید با استفاده از آن و براحتی تنها با استفاده از یک باطری قلمی موبایل خود را از هر نوعی که باشد در هر زمان و مکانی که باشید شارژ کنید.

در این شارژ نه نیاز به آفتاب است (شارژرهای نوری ) و نه نیاز به ماشین ( شارژرهای فندکی) یا برق (شارژرهای برقی) .

تنها نیاز شما یک باطری است که همیشه در خود شارژر قابل حمل است .


شارژر همراه موبایل یک نیاز ضروری است برای زمانی که شما باطری گوشیتان رو به اتمام است و دسترسی به برق یا شارژر ندارید. شارژ منحصر به فرد شارژر همراه موبایل فقط با یک باتری قلمی ...

شارژر همراه اولین شارژری است که فقط با یک باطری کار می کند و بی نیاز به مصرف بالای برق و سیم و پریز است .این محصول بسیار مناسب سفر کردن می باشد و نیاز به حمل شارژر حجیم را برطرف می سازد و همچنین مناسب مکان هایی است که هنوز به برق AC دسترسی ندارند.
شارژر همراه از یک IC اختصاصی به عنوان مبدل بالا یا شارژاصلی استفاده می کند. این IC برای به حداقل رساندن زمان شارژ و تحویل شارژر مناسب به باطری طراحی شده است.این محصول به طور خودکاردرزمانی که به دستگاه متصل می شود شروع به کار می کند و عملیات شارژکردن را حتی زمانی که باطری دستگاه خالی باشدرا به سرعت آغاز می کند.نکته قابل توجه اینکه پس از تکمیل شارژباطری به طور اتوماتیک جریان شارژ را قطع می کند.


مشخصات فنی :
شارژ همراه تشکیل شده از یک محفظه باطری و یک بدنه آلومینیومی یک برد الکترونیکی ،چراغ نمایشگر و فیش دو سر پورت ورودی
این محصول در رنگ های آبی ،قرمز و طلایی موجود بوده و دارای 3 کابل برای گوشی های نوکیا و سونی اریکسون .


 

 عینک های افتابی اصلی از مارک های معروف با قیمت های باور نکردنی

police

عینک معروف و بسیار پر طرف دار Police مدل s8088

با این عینک فوق العاده با کلاس خواهید درخشید!

عینک Police رو حتما همه می شناسند این مارک یکی از معروفترین های بازار عینک های افتابی در دنیا است و بسیار پر طرف دار است عینکی که در عکس مشاهده میکنید یکی از جدید ترین مدل های عرضه شده در بازار است که به همراه شماره سریال اصلی و کیف چرمی اصل Police میتوانید ان را خریداری کنید

 این عینک به صورت کاملا اصلی و با یووی 400 و با استاندارد کامل عرضه میشود در حال حاظر قیمت اصل این محصول در بازار ایران بین 110 تا 140  هزار تومان میباشد که با مراجعه به یک فروشگاه عرضه محصولات پلیس میتوانید قیمت این مدل را مشاهده کنید.

توجه: این عینک کاملا اصلی بوده و فقط بدلیل خرید عمده ما با قیمت های نازل عرضه میشود درستی این گفته رو در کیف چرمی اصل و مارک هک شده روی عینک میتوان مشاده کرد.در صورت داشتن سئوال میتوانید با ما تماس بگیرید 09159229002 اقای تهرانی

 برای خرید پستی این عینک زیبا + کیف چرم اصلی پلیس در هر کجای ایران که هستید روی عکس خرید پستی کلیک کنید و ادرس خود را وارد نمایید تا محصول برای شما ارسال گردد

 قیمت فقط 39000 تومان


 


<

avast! 4.8.1282 Professional Edition راهکار حرفه ای برای امنیت

ت


  منبع: www.p30download.com


avast! Antivirus Professional Edition، مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. !avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد. avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار avast! 4.8.1282 Professional Edition:
-  دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها و ...

ادامه مطلب ...

تامین امنیت در شبکه با F-Secure Anti-Virus Client Security 8.01



امروزه حفظ امنیت یک سیستم در یک شبکه کامپیوتری همانند برقراری امنیت بر روی سرور شبکه دارای اهمیت می باشد و مدیران شبکه های کامپیوتری نیز برقراری این امنیت را نادیده نمی گیرند. در صورت نبود امنیت موجود بر روی client های موجود در شبکه هکرهایی که قصد نفوذ به شبکه را داشته باشند می توانند با هک کردن یکی از client های موجود در شبکه خود را به درون شبکه وارد نمایند و با استفاده از تکنیک های موجود نفوذ که به صورت local (محلی) می باشند اقدام به هک کردن سرور و کل شبکه نمایند. این موضوع برای بسیاری از شرکت های تجاری مهم دارای ارزش بسیاری می باشد و هم شدن شبکه این گونه شرکت ها و یا ادارات ممکن موجب بروز خسارات جبران ناپذیری شود. کمپانی F-Secure یکی از شرکت های بزرگ و مطرح تولید کننده ی نرم افزار قدرتمند و حرفه ای امنیتی در دنیا از قبیل ضد ویروس و فایروال و ضد اسپم و ضد جاسوس است که طرفداران و علاقمندان بسیاری را نیز به سمت خود شکانده. یکی از پرقدرتمند ترین نرم افزارهای این شرکت ضد ویروس مطرح آن است که در سال گذشته در وبسایت مطرح نقد و بررسی نرم افزارهای دنیا عنوان سوم برترین ضد ویروس دنیا را از تمامی جهات نصیب خود کرد که مقام در خور توجهیست .
F-Secure Anti-Virus Client Security نام نرم افزاری

ادامه مطلب ...

نابودی ویروس ها توسط Ashampoo AntiVirus 1.61



منبع: www.p30download.com


سالانه خسارات سنگینی که به شرکت ها و ادارات مختلف دولتی و خصوصی به علت حملات ویروس ها و نابودی اطلاعات وارد می شود موجب شد تا شرکت های مختلف تولید کننده نرم افزارهای امنیتی و کاربردی ساخت و تولید برنامه های ضد ویروس را در زمره یکی از مهمترین اهداف خود قرار دهند و هر ساله نسبت به توسعه ابزارهای موجود در برنامه های خود اقدام می کنند.
نرم افزار Ashampoo AntiVirus ابزاری قدرتمند جهت اسکن ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و... محصول شرکت Ashampoo می باشد. عمده ترین دلیل معروفیت این آنتی ویروس در کارایی و راحتی استفاده از آن خلاصه شده است. به علاوه، از آنجاییکه حجم آن پایین است، درصد کمی از منابع سیستمی رایانه شما را اشغال نموده و سرعت رایانه تان را کاهش نمی دهد. جستجوی ویروس ها به دو صورت می باشد. هم به صورت دستی توسط خودتان، هم به صورت تعیین زمانبندی برای جستجوی ویروس ها و ....همچنین در مرورگر ویندوز می تواند بخش هایی را در اختیار شما بگذارد، تا

ادامه مطلب ...