آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

دانلود نسخه رایگان آنتی ویروس مطمئن اویرا Avira AntiVir Personal

Avira-free Antivirus_www.MihanDownload.com.jpg


جمله ی معروفی در علم پزشکی مطرح است که پیشگیری از بیماری به مراتب آسانتر از درمان است. این سخن تا حدود زیادی در مورد ویروسهای رایانه ای نیز صدق می کند، به این معنی که در بسیاری از مواقع جلوگیری از ورود ویروس به رایانه ساده تر از دفع آن است. هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین


استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. امروزه نرم افزارهای متعددی برای مبارزه با ویروسها وجود دارد و در کنار نرم افزارها، روشهای ترکیبی سخت افزاری - نرم افزاری نیز برای مبارزه با ویروسها در دست بررسی می باشد و تاکنون نتایج مثبتی را به همراه داشته است. اما آنچه بیشتر در دسترس همگان قرار دارد نرم افزارهای ضد ویروسی یا همان آنتی ویرسها هستند که دارای انواع مختلفی می باشند و هریک کارآیی های خاصی دارند که ممکن است دیگری فاقد آن باشد. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم که چندی روزی از انتشار نسخه ی جدید آن میگذرد.
یکی از قدیمی ترین کمپانی های سازنده ضد ویروس در دنیای نرم افزار، کمپانی Avira کشور آلمان است که از سال 1988 با عرضه ضد ویروسی تحت عوان "H+BEDV Datentechnik GmbH" آغاز به فعالیت در عرصه نرم افزارهای حرفه ای امنیتی کرده است و پس از ان با عرضه ی نسخه های مختلف از ضد ویروس قدرتمند با نام AntiVir هم به صورت رایگان و هم به صورت نسخه حرفه ای و Shareware توانسته به محبوبیت بالایی در دنیای نرم افزار دست یابد . ضد ویروس های کمپانی Avira در حال حاضر در دنیا توسط میلیون ها کاربر در حال استفاده هم برای سیستم عامل ویندوز و هم برای سیستم عامل های پاکت پی سی ها می باشند .سرعت بالای این آنتی ویروس مثال زدنی است ، آنقدر سریع فایل های اسکن و فایل های مخرب شناسایی می شوند که حتی کاربر حس نمی کند نرم افزار در حال اجرا و یا اسکن سیستم است.نرم افزار Avira AntiVir که نسخه جدید آن به تازگی ارائه شده است طبق آخرین آزمایشات حتی بالاتر از بسته های امنیتی Kaspersky و NOD32 در رتبه بالاتری قرار گرفته است و این نشان از قدرت بالای این نرم افزار را میدهد.با وجود آن در کامپیوترتان با خیالی آسوده در اینترنت گشت و گذار کنید نرم افزار نصب کنید ، ویروس های فلش مموری دوستانتان را پاک کنید . در ابتدا که این نرم افزار را نصب می کنید باید آن را برای شناسایی ویوس های جدید آپدیت نمایید . از بار دوم به بعد زمان آپدیت این نرم افزار بسیار کوتاه است و نیازی به کافی نت رفتن و داشتن اینترنت سرعت بالا ندارد . نسخه ی رایگان این آنتی ویروس مطمئن را که بی نیاز از کلید فعال سازی است را در میهن دانلود به صورت رایگان قرار داده ایم . با نصب آن با خیالی آسوده در اینترنت گشت و گذار کنید .

توضیحات کامل و ویژگی های برنامه در ادامه ی مطلب موجود است .






ویژگی های کلیدی نرم افزار Avira AntiVir Personal - Free Antivirus 10.0.0.565 :
- اسکن و شناسایی فایل های با پسوند DLL که گاها فایلی مخرب را در خود جای می دهند
- استفاده از جدید ترین متد هاو تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب
- شناسایی جدید ترین ویروس ها ، تروجان ها و در کل فایل های مخرب
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها برای یافتن فایل های مخرب
- اسکن و از بین بردن فایل های مخرب بدون بازشدن حتی یک صفحه
- قابلیت زمان بندی برای  به روز رسانی و اسکن رایانه
- به روز رسانی های سریع و در زمان های نیاز
- برنده جایزه های متعدد در برقراری امنیت
- چک کردن سایت ها برای وجود فایل های مخرب
- محیطی بسیار ساده در عین کارآیی بالا
- عدم کاهش Performance سیستم
- سازگار با ویندوز های مختلف
- داشتن حجم مناسب
- کاربرد آسان
- و ...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد