آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس آویرا نود۳۲ کاسپراسکای

آنتی ویروس قدرتمند و آرام McAfee VirusScan Enterprise 8.7i Patch


منبع: www.p30download.com

پیش نوشت: بسیاری از کاربران در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب برای سیستم خود از میان نرم افزار های متنوع همواره دچار تردید هستند، نرم افزار آنتی ویروسی که ما بر حسب تجربه کاری خود به شما پیشنهاد می کنیم McAfee VirusScan Enterprise می باشد، توجه داشته باشید این نسخه ی Enterprise هست و نباید با McAfee VirusScan اشتباه گرفته شود. متاسفانه این آنتی ویروس بسیار قدرتمند و گران قیمت در میان کاربران ایرانی شناخته شده نیست و به همین علت کاربران چندانی ندارد.

نرم افزار ضد ویروس McAfee VirusScan Enterprise برای ایستگاه کاری و سرویس دهنده در محیط  Windows می باشد. VirusScan Enterprise محافظت کامل در برابر ویروس ها، کرم ها (Worm)، اسب های تروا (Trojan) و دیگر برنامه های مخرب در محیط Windows بر روی ایستگاه های کاری (Workstation) و سرویس دهنده ها (Server) فراهم می کند.
VirusScan Enterpris برای نیازهای امروزی طراحی شده و قادر است خود را با شبکه هایی در هر وسعت و گستردگی و با هر نوع ساختار مطابقت دهد.

شناسائی ویروس در حافظه
ویروس ها و

ادامه مطلب ...

محافظت از سیستم شما با The Cleaner 2011 7.2.0.3515


منبع: www.p30download.com


The Cleaner ابزاری آسان برای محافظت، ممانعت و بازیابی سیستم شما از حملات malware ها مانند تروجان ها، Spyware ،Adware ،Fraudware و هر برنامه ی مضر دیگر می باشد. در این نرم افزار از متدهای متنوعی برای حمایت سیستم کاربر استفاده می شود. The Cleaner قابلیت تشخیص و حذف malware هایی را دارد که اغلب توسط آنتی ویروس ها فراموش می شوند. این نرم افزار اولین برنامه برای حذف malware است و بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند از سیستم خود در برابر حملات خطرناک محافظت کنند.

قابلیت های کلیدی

ادامه مطلب ...

دانلود نسخه رایگان آنتی ویروس مطمئن اویرا Avira AntiVir Personal

Avira-free Antivirus_www.MihanDownload.com.jpg


جمله ی معروفی در علم پزشکی مطرح است که پیشگیری از بیماری به مراتب آسانتر از درمان است. این سخن تا حدود زیادی در مورد ویروسهای رایانه ای نیز صدق می کند، به این معنی که در بسیاری از مواقع جلوگیری از ورود ویروس به رایانه ساده تر از دفع آن است. هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین

ادامه مطلب ...

دانلود آنتی ویروس آویرا Avira Premium Security Suite v



منبع : 
www.AsanDownload.com



با توجه به استفاده روز افزون کاربران از دنیای اینترنت بازار حملات ویروس ها و هکرها بسیار داغ است. روزانه ویروس های مخربی با اهداف مختلف طراحی شده و وارد اینترنت می شوند تا رایانه های شخصی و اداری در سراسر جهان را آلوده نمایند . استفاده از یک آنتی ویروس بسیار مطمئین دغدغه بسیاری از کاربران است . همیشه این سوال پیش می آید که کدام آنتی ویروس قدرت بیشتری دارد؟
کدام بسته امنیتی برای رایانه ما مناسب تر است؟ و صدها سوال دیگر که ذهن هر کاربری را به خود مشغول می کند.
در استفاده از آنتی ویروس ها و در کل بسته های امنیتی مهم ترین خصوصیت شناسایی ویروس های جدید و قدرت نرم افزار است. سرعت اسکن کردن رایانه و این که آیا پس از نصب این بسته رایانه هم کند می شود یا نه ؟ این ها مواردی است که یک کاربر غالبا برای انتخاب آنتی ویروس مناسب خود به آن توجه می کند.
بسته نرم افزاری Avira Premium Security Suite

ادامه مطلب ...

آنتی ویروس قدرتمند و محبوب ESET NOD32 Antivirus Business Edition


منبع: www.p30download.com

پیش نوشت:
محصولات سری جدید 3.X شرکت Eset با محیط کاربر پسند و ایجاد امنیتی پایدار تر، کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کرده است، این محصولات به صورت دوره ی آزمایشی - Trial Priod در اختیار کاربران قرار می گیرد و کاربران فرصتی 60 روزه برای آزمایش قدرت امنیتی آن دارند پس از 60 روز نرم افزار غیر فعال می شود و شما باید برای ادامه استفاده، باید آن را خریداری کنید. از آغاز انتشار تا کنون روش های نصب متفاوتی، برای حذف محدودیت زمانی این آنتی ویروس ارائه شده است که اکثر آنها بسیار پیچیده و همراه با راهنماهای طولانی بوده است که غالب کاربران عادی از انجام آن ناتوان بوده و یا پس از چندی دیگر قابل استفاده نبوده اند. آنچه در اینجا پیش روی شما قرار دارد ESET NOD32 Antivirus 3.0.650 Business Edition می باشد. که به صورت آسان نصب می شود و احتیاج به مراحل مختلف و پیچیده برای حذف محدودیت ندارد، مدت زمان دوره ی آزمایشی آن 24721 روز (معادل تقریباً 67 سال) و به بیانی دیگر بدون محدودیت زمانی می باشد.

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند ادامه مطلب ...

آنتی ویروس محبوب Kaspersky Anti-Virus 2011.11.0.0.232


منبع: 
www.p30download.com


Kaspersky Anti-Virus نام یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حال حاضر در زمینه نابودی ویروس ها می باشد. این آنتی ویروس با در اختیار قرار دادن امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که دارای می باشد توانسته است در میان محبوترین نرم افزارهای ضد ویروس قرار بگیرد و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده و آن ها را به عنوان طرفداران پر و پا قرص خود درآورد و به همین علت در رتبه بندی سایت Top Ten Reviews این نرم افزار همواره در رتبه بهترین های نرم افزارهای ضد ویروس دنیا قرار گرفته است. این نرم افزار با نظارت کامل بر روی هارد دیسک و قسمت های مختلف و همچنین کنترل کامل بر روی فایل های در حال اجرا مانع از ورود و اجرای فایل های آلوده در سیستم می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Anti-Virus 2011.11.0.0.232:

ادامه مطلب ...